Error get alias

Ние, децата! Формуляр за рекламация

Често задавани въпроси
Поръчка

Защо да поръчвам онлайн?

Поръчката онлайн е удобен, бърз и лесен начин за пазаруване. Може да поръчваш по всяко време на денонощието от комфорта на дома или офиса си си във време, когато е удобно за теб. Пестиш време, защото избягваш ходенето по магазини и реденето на опашки и усилия, защото получаваш продуктите си по най-удобния за теб начин.

Как да поръчам продукти от Niedecata.bg?

Добави в кошницата си продуктите, които харесваш като влезеш в самия продукт и натиснеш „Купи" или с бързия бутон за поръчка „Добави" от списъка с продукти. Продуктите автоматично ще влязат в количката ти. Количката се намира в десния горен ъгъл на сайта и индикира колко продукта има вътре. Може да завършиш поръчката веднага или да продължиш да пазаруваш / разглеждаш сайта. Веднъж добавените продукти няма да се изтрият от количката ти, дори да излезеш и влезеш обратно на сайта.

Как да завърша поръчката си?

Влез в количката и попълни задължителните полета – име, телефон, адрес, както и предпочитания за теб начин на плащане. Ще получиш потвърждение за получената поръчка на подадения от теб имейл адрес.

Как да изтрия продукти от кошницата си?

За да премахнеш или увеличиш броя на продуктите в кошницата, използвай знаците „+" и „-" вляво. С тях увеличаваш или намаляваш броя на продуктите. Със знак „х" вдясно премахваш съответния продукт.

Как да отменя направена поръчка?

Ако желаеш да се откажеш от поръчката си, свържи се с нас възможно най-скоро, за да ти съдействаме преди поръчката да започне да се обработва.

Как да използвам промокупон?

В полето под полетата за задължителна информация за доставка има опция за въвеждане на промокупон. Когато го въведеш, неговата стойност или отстъпка автоматично ще намали стойността на поръчката ти.



Доставка

Какви са начините за доставка?

Всички поръчани продукти се доставят с куриер на посочения адрес или до офис на куриерска фирма на територията на република България.

При извършване на международни доставки, приложими са правилата за доставка и получаване на пратки на съответната национална пощенска служба, както и на съответното национално законодателство на държавата, в която се намира получателят на стоките. Всички импортни такси при внасянето на стоката са за сметка на Потребителя. Потребителят не може да иска възстановяване на цената, ако е отказал да плати импортните такси или да получи пратката. За повече информация относно доставки в чужбина, моля свържи се с нас на посочения телефон или на имейл адрес: hello@niedecata.bg

Неизпълнение на поръчка е възможна в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително, когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.

Каква е цената на доставка?

За поръчки на стойност до 59.99 лв. цената на доставка е фиксирана в размер на 3 лв. до офис на куриер и на 4 лв. до адрес за територията на България. За поръчки над 60 лв. за територията на България доставката е безплатна.

Какъв е срокът за доставка?

Доставката обичайно се извършва до 3 (три) работни дни. При извънредни обстоятелства в възможно да се удължи срока за доставка като Потребителят своевременно се информира за това.

Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на куриерската фирма?

За пратки, доставяни с куриерска фирма до офис имаш на разположение 7 работни дни, за да вземеш пратката си.

Какво трябва да знам, когато приемам доставката?

Потребителят е длъжен да прегледа стоката в момента на доставката ѝ и да уведоми незабавно при установени несъответствия, липси и повреди. Ако Потребителят не стори това, се приема, че доставката е приета без възражения.


Връщане и замяна на продукт

Как мога да върна / заменя продукт?

Може да откажеш или замениш един или повече от поръчаните продукти в в срок от 14 дни от датата на получаване на поръчката, ако целостта му не е нарушена. Връщането на стоките е за сметка на Потребителя и е задължително към продукта да се приложи касова бележка и фактура, ако има такива.

При връщане на продукт може да избереш дали да получиш обратно парите си, дали да замениш продукта с друг или да получиш ваучер с кредит на съответната стойност, който да използваш при следваща поръчка от нас.

Ако продуктът е дефектен или с увреден външен вид, изтегли от сайта и попълни формуляр за рекламация, след което ни го изпрати с прикачени снимки на продукта на посочения в сайта имейл адрес. След оглед и одобрение от наша страна, ще се свържем с теб, за да уточним детайлите по възстановяване на плащането или замяна. В случай на рекламация, разходите по връщането са за сметка на Търговеца.

В какъв срок ще си получа парите от върнат продукт?

Сумата от върнат продукт ще бъде възстановена в срок от най-много 14 работни дни след попълването на Формуляра за рекламация или след заявяване на връщане. Парите ще бъдат преведени по банкова сметка, посочена от теб. Ако плащането е направено чрез карта, стойността ще бъде върната на картата, с която е извършено плащането.



Други

Мога ли да получа фактура за поръчката си?

Да, просто попълни коментар към поръчката в полето за допълнителни уточнения с данни на получателя.

Защо нямам касов бон към поръчката?

Във връзка с последните изменения в Наредба Н-18 на НАП фискална касова бележка за плащане не се издава, в случай че заплащането от страна на Потребителя се извършва чрез пощенски паричен превод (ППП), извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги (каквито са всички куриери, с които ние работим).



И малко за нас

Защо „Ние, децата"?

Избрахме си името „Ние, децата!", защото то ни дава широта и олицетворява свободата на детското съзнание – нещо, в което ние се припознаваме и бихме искали и много хора да преоткрият у себе си.

„Ние, децата" книжарница ли е?

Платформата в момента предлага книги за деца – подбрани с грижа и внимание към днешното дете, но те ще са само началото и буквално (на самия сайт), и метафорично (в живота на всяко дете). Защото книгите са едва основата, върху която стъпваме, градим и растем. Впоследствие ще надграждаме както асортимента от продукти на сайта, така и съдържанието.

Какви цели си поставяме пред „Ние, децата" в бъдеще?

Искаме и мечтаем да развием устойчив, но отговорен бизнес модел – отговорен социално, културно, екологично, отговорно към децата и бъдещото поколение, което възпитаваме.

Искаме да правим така, че все повече деца да имат достъп до книги – хубави книги. Затова и именно целта ни е в един момент да подпомагаме читалища, училища и регионални библиотеки. Радваме се, че си партнираме с Фондация Детски книги, като ще подпомагаме и тях като НПО директно.

Предстои да търсим възможности за работа и с други НПО-та и дори проблеми, които не са толкова директно свързани с книгите.

Предстои да създаваме разнообразно като тип медия съдържание, което да даде възможност да чуем децата и да учим от тях.